Garanciális feltételek - laminált padló

Kaindl

A garanciális leírás az összes Kaindl által gyártott laminált padlóra érvényes.

Fontos, hogy „hétköznapi” un. normál igénybevételnek legyen kitéve a laminált padló. Szabvány szerinti EN 685-ös helyiségekbe fektethető a padló. Ettől való eltérés a garancia elvesztését okozza. Tehát nagy mechanikai és vegyi terhelésnek kitett padlóra nem vonatkozik az 5 éves garancia.

A termékkel kapcsolatos minőségi kifogásokat, reklamációt írásban kell bejelenteni, az igazolhatóan keletkezett hiba észlelésétől számított 30 napon belül kell igazolhatóan jelezni.

A kitöltött garanciajegyet, az eredeti számla másolatát, vagy mutassa be a vásárlást igazoló eredeti számlát, vagy blokkot. A garanciális igényt a hiba jelentkezésétől számított 30 napon belül kell igazolhatóan jelezni.

A kifogás elfogadása előtt fenntartjuk a megtekintés vagy harmadik fél által történő szemrevételezés jogát.

Kopásállóság

- A kopásállóság esetén a garanciával abban az esetben lehet élni, amennyiben a szakszerűen lerakott padlón 1 cm2-es felületen a melamin akril és az alatta elhelyezett dekorációs papírréteg teljes mértékben eltűnik!  A laminált padló szélein kialakult felperdülésre, un. varasodásos kopásjelenségre a garancia nem vonatkozik.

Napfényállóság

- A napfény hatására a laminált padló színe nem változhat meg a Blauwoll-skála 6. fokozata szerint.  Kivételt képez az alól az öregedési folyamat, ami természetes jelensége a terméknek.

Hivatkozás: EN 20105 szabvány alapján végzett vizsgálati eljárás.

Kezelés

A nem szakszerű használat, igénybevétel, illetve a nem megfelelő tisztítás, tisztán tartás, ápolás kizárja a garancia érvényesítését. A tisztítási és ápolási szabályok betartása a garancia érvényesítésére nézve kötelező. Ipari vagy közületi felhasználás esetén szennyfogó zónát kell kialakítani. Tisztítási útmutatót minden Kaindl laminált padló esetében be kell tartani!

Kötelezettségek

Garanciális kötelezettségek minden esetben az áru mindenkori értékéhez kell, hogy igazodjon! A mindenkori érték megállapítása, meghatározása a garanciaidő alapján történik. A garanciális hiba elismerése esetén hibás táblák helyett térítésmentesen csere padlót bocsátunk rendelkezésre. A csere padló átvehető az eredetileg árut kiadó szaküzletben. A lerakás költségei nem terhelik a forgalmazót! Fontos: Amennyiben az a padló már nem kapható, amire a garancia vonatkozik, abban az esetben a rendelkezésre álló kínálatból kell választani!

© BUDAPEST-PARKETTA • Minden jog fenntartva!

Ez a weboldal sütiket használ!

A kényelmes böngészési élmény érdekében sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, illetve a weboldal forgalmunk elemzéséhez. A weboldalunkra vonatkozó sütikezelési feltételeinkkel kapcsolatban a "Részletek" gombra kattintva kaphat bővebb tájékoztatást. Rendben! Részletek